>
ساعت کاری
7:30 الی 16:15
تلفن تماس
7 - 88877610 (021)
آدرس
تهران، خیابان نلسون ماندلا (آفریقا) ، قبادیان شرقی پ 1

رخدادهای بیمه اتکائی

افزایش سرمایه بیمه اتکائی امین در نوبت دوم مجمع فوق العاده بررسی می شود

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بیمه اتکایی امین عصر پنجشنبه با حضور 52.41 درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه اتکایی امین، در ابتدای این جلسه که به منظور بررسی افزایش سرمایه شرکت انجام شد، سید مصطفی کیائی مدیرعامل ضمن خیرمقدم به سهامداران و مدیران عامل حاضر در جلسه، توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.
کیایی با اشاره به روند اخذ مجوز افزایش سرمایه از بیمه مرکزی و سازمان بورس و رعایت تمامی مقررات از سوی بیمه اتکایی امین افزود: با توجه به اینکه شرکت سرمایه گذاری خارجی (ایفیک) در لیست شرکتهای قابل واگذاری مشمول اصل 44 در سال جاری قرار دارد، سازمان خصوصی سازی روز گذشته با ارسال نامه ای خواستار عدم برگزاری هرگونه مجمع عمومی تا زمان تعیین تکلیف این سهام شده است.
سپس مجمع به ریاست آقای مصطفی مطورزاده (رئیس هیات مدیره) و با انتخاب آقایان صادق و قرائی به عنوان ناظر و آقای کیائی به عنوان منشی وارد دستور شد و آقایان مطورزاده و صادق به بیان نظرات خود درباره موضوع افزایش سرمایه پرداختند اما در نهایت با توجه به نامه اخیر سازمان خصوصی سازی مبنی بر توقف تصمیم گیری درباره افزایش سرمایه تا زمان تعیین تکلیف خروج شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران از ترکیب سهامداران این شرکت، بر اساس نظر اعضا با اعلام تنفس، تصمیم گیری در این خصوص در نوبت بعدی مجمع در ساعت 16 روز اول شهریورماه انجام خواهد شد.
همچنین در ادامه طبق برنامه مقرر بود که مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بیمه اتکایی امین برای انتخاب اعضای هیات مدیره برگزار شود که این جلسه با توجه به عدم معرفی نماینده از سوی برخی سهامداران عمده شامل بیمه ایران بیمه آسیا و شرکت توسعه کسب و کار سبا و نرسیدن به حد نصاب قانونی تشکیل نشد و حاضران در این مجمع، 37.13 درصد از کل سهامداران شرکت بودند. این در حالی است که شرکت بیمه آسیا از جمله پیشنهاد دهندگان برگزاری مجمع عادی به طور فوق العاده بود و لذا عدم معرفی نماینده در مجمع جای تعجب دارد.

دفتر مرکزی

  • جزیره کیش ، میدان سنایی ، بلوار اندیشه ، قطعه N.B.O.16
  • کدپستی : 7941778354
  • تلفن : 7 - 44420785 (076)
  • نمابر : 44420958 (076)
  • رایانامه : aminre@aminre.net

دفتر ارتباطی

  • تهران ، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا) ، خیابان قبادیان شرقی ، پلاک 1
  • کدپستی : 1917635711
  • تلفن : 7 - 88877610 (021)
  • نمابر : 88788964 (021)
  • رایانامه : aminre@aminre.net

سهامداران عمده

بیمه آسیا بیمه البرز توسعه کسب و کار سبا بیمه دانا سرمایه گذاری صبا تامین سهامی بیمه ایران بیمه ایران معین سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم بانک تجارت صندوق سرمایه گذاری امین یکم فردا بانک صادرات ایران سرمایه گذاری اکسیرسودا

كليه حقوق متعلق به : شرکت بیمه اتکائی امین می باشد.
طراحی و ایجاد : شركت مهندسی رز انديشه هوشمند

Search