>
ساعت کاری
7:30 الی 16:15
تلفن تماس
7 - 88877610 (021)
آدرس
تهران، خیابان نلسون ماندلا (آفریقا) ، قبادیان شرقی پ 1

رخدادهای بیمه اتکائی

تغییرات فضای دیجیتال؛ فرصتی مغتنم برای صنعت بیمه و بیمه اتکایی

می‌دانیم از جمله تهدیدهای صنعت، رشد فزاینده در دنیای دیجیتال است. با این وجود، این دنیای دیجیتال، راه‌های ارتباطی جدیدی را بین بیمه‌گران اتکایی، بیمه گران مستقیم و مشتریان ایجاد کرده و بر (تقویت) رفتار مثبت و ... موثر بوده است.  


طبق گزارش اریکسن موبیلیتی، هم‌اکنون شمار کاربران فعال تلفن‌های هوشمند 7.2 میلیارد نفر است. این شرکت پیش‌بینی می‌کند که تا سال 2020 این رقم بیش از 2 برابر برسد. با وجود مشتریانی که به طور روزافزون تصمیمات خرید خود را از طریق تلفن های هوشمند و دیگر ابزارهای دیجیتال انجام می دهند، صنعت بیمه و بیمه اتکایی در جهت جذب فرصت‌های حاصل از این تغییر رویه، جایگاهی خاص دارد.  


* بروید به جایی که مشتریان در آنجا هستند
این همان کاری است که موبایل مگنوم انجام داده است؛ با استفاده از این قابلیت، مشتریان ما قادر هستند که ابزار صدور ما را به دستگاههای موبایل نمایندگان خود انتقال دهند. این به این معنی است که نمایندگان میتوانند در هر لحظه اطلاعات را مستقیما از دستگاه خود به مگنوم انتقال داده و به این شکل بیمه‌نامه را به سهولت برای خود و مشتریانشان تنظیم کنند.
به گفته ی بروس هادکینسون رئیس بخش عمر و سلامت اروپا و منطقه ی مدیترانه ی سوییسری، اساسا اگر شما امروز در راستای پذیرش دیجیتال با آغوش باز عمل نکنید، خلاف جریان در حرکت هستید. تفاوت، امروزه در این است که نیازی نیست برای هر چیز ، راهکاری دیجیتال ارائه نمایید در عوض نیاز دارید که روابط مستحکم با مشتریان خود داشته باشید. تقریبا به طور پیش فرض، مشتریان انتظار دسترسی 24 ساعته و در هفت روز هفته را دارند.


* دیجیتال : یک ساز و کار الزامی
صنعت بیمه و بیمه اتکایی به خاطر نوآوری‌های دیجیتال آن شناخته شده نیست بلکه به دلیل اینکه تقریبا به طور روزانه، سطوح جدیدی از خدمات ارائه می‌گردد و این خود موجب میشود که در کنار توقعات فزاینده‌ی مشتریان از دسترسی دائمی، صنعت ما راهی جز پذیرش تغییر نداشته باشد.
به گفته‌ی مارک تیسون (از شرکت "بلیزینگ‌چیلی" فعال در زمینه ی اپلیکیشن‌های تلفن همراه)، برای اولین بار است که بیمه‌گران به طور گسترده با مشتریان خود در ارتباط هستند. این‌گونه نیست که با افزایش حق بیمه ها سطح ارتباط به یک‌بار در سال برسد بلکه به طور مداوم با مشتریان خود مذاکره می‌نمایند. مارک از جمله متخصصانی بود که در سمینار " نسل آینده بیمه مشتریان" سوییس‌ری که جهت تبادل نظر جهانی برگزار شد به جنبه‌های مختلف چگونگی بهره‌مندی از فرصت‌های روزافزون فضای ارتباط دیجیتال با مشتریان پرداخت.
منبع : وبسایت سوییس‌ری

دفتر مرکزی

  • جزیره کیش ، میدان سنایی ، بلوار اندیشه ، قطعه N.B.O.16
  • کدپستی : 7941778354
  • تلفن : 7 - 44420785 (076)
  • نمابر : 44420958 (076)
  • رایانامه : aminre@aminre.net

دفتر ارتباطی

  • تهران ، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا) ، خیابان قبادیان شرقی ، پلاک 1
  • کدپستی : 1917635711
  • تلفن : 7 - 88877610 (021)
  • نمابر : 88788964 (021)
  • رایانامه : aminre@aminre.net

سهامداران عمده

بیمه آسیا بیمه البرز توسعه کسب و کار سبا بیمه دانا سرمایه گذاری صبا تامین سهامی بیمه ایران بیمه ایران معین سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم بانک تجارت صندوق سرمایه گذاری امین یکم فردا بانک صادرات ایران سرمایه گذاری اکسیرسودا

كليه حقوق متعلق به : شرکت بیمه اتکائی امین می باشد.
طراحی و ایجاد : شركت مهندسی رز انديشه هوشمند

Search